nicaraguazoetermeer.reismee.nl

23 februari 2011 verslag van Sander

Het was 23 februari.

We moesten om 3.15 opstaan, om op tijd te zijn bij de bus.

We aten de koude pizza die van de avond daarvoor was overgebleven.

Toen we allemaal gegeten hadden en de koffers in de pickup lagen, zijn we richting de bushalte gegaan. We zijn daar om 5.30 vertrokken in de bus richting de school.

Na ongeveer 2 uur hobbelen in de bus zijn we dan toch aan gekomen bij de school.

Daar gingen Nolan en Sander voetballen en basketballen met de kinderen van die school.

Na een tijdje moesten we op een soort podium zitten en de kinderen van de school die gingen voor ons staan van klein naar groot en gesorteerd op jongens en meisjes.

Daar begonnen ze te zingen. Ze zongen hun volkslied en daarna werd er een dans gedaan en een verhaal verteld wat we komen doen.

De kinderen van de boeren gezinnen die waren er ook.

Dus alle meiden moesten lopen naar hun boeren gezin, en de jongens die het verst zaten werden met de pickup gebracht.

Ik werd daar met open armen ontvangen en ik kreeg mijn bed te zien (een heeeerlijk tweepersoonsbed), maar ik had niet de kans om even te gaan liggen want ik ging gelijk zwemmen, zei de jongen, dus ik achter de jongens aan, en we bleven maar lopen en lopen heuvel op en heuvel af en door de bush bush. Maar het lopen was de moeite zeker waard. Ik kwam bij een schitterende waterval uit. Het was echt heel mooi. De jongens gingen daar zwemmen maar ik zat eigenlijk wel lekker in de zon. Na 10 minuten gingen we weer richting het huisje, dus je raad het wel, ik ging weer heuvel op en af. Toen ik na een tijd weer bij het huisje aankwamen, was er een aantal kleine kinderen en ik had balonnen bij me, dus ik heb die aan ze gegeven en ze waren helemaal enthousiast.

Maar na 10 minuten ging bij mij het lampje toch echt uit en ben ik lekker wezen slapen in mijn bed.

Om 18.15 werd ik wakker gemaakt met een bord gallo pinto en gebakken banaan.

Was heel lekker. Toen tot 20.00 T.V. gekeken, waarna iedereen ging slapen. Ook al had ik al geslapen, ik sliep zo.

The END

Geshreven door Sander van der Ploeg

Reacties

Reacties

willeke (moeder sander)

die foto van de waterval heb ik gezien lekker bedje heb je gehad,je heb het bere naar je zin fijn voor je geniet er nog van. heb je nog last van de muggen? je heb het nog lux tv en lekker bed .dikke kus mam.xx

Melissa

Echt leuk!!!

tussen de busch bush haha

kus van je zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!