nicaraguazoetermeer.reismee.nl

Aangekomen in Houston

We zitten te genieten van een kopje (beker) koffie bij de Starbucks, terwijl de leerlingen de tijd doden door wat te shoppen of te eten. We hebben een goede vlucht gehad, al hadden we wel wat last van turbulentie door het mistige weer hier in Texas. Ook de douane in de V.S. valt net als op de heenweg reuze mee; wel drie keer door een controle, maar de douaniers zijn over het algemeen vriendelijk en behulpzaam en de leerlingen wat gespannen maar verder gelukkig rustig. Om 14.30 uur lokale tijd (ook hier zeven uur eerder dan in Nederland) hebben we bij Gate E4 afgesproken en kunnen we gaan boarden om daarna om 15.30 te vertrekken richting Nederland waar wij om 8.05 uur verwachten aan te komen op Schiphol (ons vluchtnummer is UA3318).

Na verschillende berichten uit Nederland nog even nagekeken: vliegen officieel met continental vluchtnummer CO 0058, hier worden echter twee vluchtnummers aangegeven omdat wij waarschijnlijk met een toestel van United Airlines vliegen wordt hier ook het vluchtnummer UA3318 aangegeven, maar op schiphol niet!

Tot snel allemaal!

Dhr. van Poelgeest

Monica en Jan

Nou tot strakjes dan!!!

Ik hoop met iets minder turbulentie.

Erica

Beste docenten en leerlingen,
Geniet nog even van het samenzijn en wij wensen jullie een goede vlucht terug! zonder al te veel turbulentie. Wij hopen dat jullie in het vliegtuig nog wat kunnen slapen en kunnen nagenieten van deze super reis! Docenten bedankt voor de goede zorg van onze kinderen! Wij kijken er naar uit jullie morgen op Schiphol te zien! tot morgenochtend bij de aankomsthal!!

oma en opa kreffer

kan niet wachten tot je er weer ben.

Martine Kreffer

Beste Reizigers,

Wij houden het hier ook goed in de gaten ...hebben hem open staan op Live Vlucht-Tracking dus zijn jullie goed te volgen. Hoop dat jullie op tijd kunnen vertrekken en zien we jullie morgen rond 8en op schiphol, hoop ook dat jullie nog een beetje kunnen slapen in het vliegtuig dan gaat de tijd wat sneller ! Geniet nog even van het samen zijn want jullie zullen
elkaar vast gaan missen !
Maar er zal zeker nog wel een foto en Videoavondje
volgen !

Groetjes en een goede vlucht

Martine, Pierre en Louise

willeke

Ik zit nu al te kijken of er vertraging is en ja hoor allemaal vroeg op maar we moeten nog eff geduld hebben, Kom allemaal weer veilig thuis en leraren super bedankt voor alle goede zorgen en dat jullie mogen terug kijken op een ovnvergetelijke tussendoor SNOEPREIS MET HOOFDLETTERS
bedankt
fam. van der ploeg.