nicaraguazoetermeer.reismee.nl

24 februari 2011 verslag van Nikki

24-02-11

Hallo daar ben ik weer. Ik had de computer nog in mijn bezit dus mocht ik dit dagverslag ook maken. Vandaag kwam ik pas om 11 uur mijn bed uit rollen. Ik had dat vele slapen goed nodig.

De nacht is goed verlopen. Alleen min botten voelen niet zo goed daarom heb ik een matje gekregen van meneer van Poelgeest voor mijn houten planken bed. Om 11 uur stond Mandy voor de deur want de jongens wilde naar de school gaan om te gaan voetballen. We kwamen aan bij Daphne haar huisje en zij stond nog in haar pyjama. Daarna liepen we naar de school en kwamen we langs een kerk en toen zei een jongen dat Vincent en Nolan in die kerk zaten en moesten Mandy en ik keihard huilen en toen kwamen we Sander ook nog tegen en die hebben we ook geknuffeld. Het plan was gewijzigd en we gingen naar een meer toe. Ik ging op de motor dat was echt super vet omdat ik normaal doodsbang ben voor die dingen maar hij ging heel langzaam. Toen nog een stukje met het paard en toen waren we er. Nolan ging als eerste het water in: wat een waterrat is dat! Daarna volgde Sander, Anoushka en toen ik, Vincent en Mandy. Het water was niet eens koud maar zie het als een verfrissende duik in een meertje. Ik kwam er drijfnat uit en we gingen terug lopen. Toen kwam dezelfde man van de heenweg keihard met de motor aangereden en ik mocht achterop . We ging heel hard de andere voor bij en we waren binnen no-time bij de school. Toen ging hij terug voor andere mensen. We kletsten nog wat en gingen toen naar het huisje van Amir. Onderweg naar ''huis'' gingen Mandy en ik nog even kletsen. Toen kwamen we bij de splitsing en moesten we ieder een andere kant op. Ik kwam aan bij het huisje en ging gelijk even naar mijn ''kamer'' wat een hoekje in de woonkamer is met wat vuiliszakken eroverheen en een bed met houten planken, maar met dat matje is het goed te doen. Ik heb eten gekregen wat super lekker was . Ik had gebraden kip met rijst en bakbanaan, maar heb niet alles opgegeten want ze hebben daar grote porties. Ook kreeg ik nog wat te drinken maar ik mag dat niet want dan ga ik aan de diaree en dat kunnen we niet hebben.

We hebben hier in huis een klein katje en een hond. Maar dat zijn wel enge vieze beesten dus die raak ik niet aan. Ik mis mijn hondje nu ik eraan denk. Mijn lieve Dribbel.

Ik had in mijn tas een zak met ballonen, wat een pret hebben die kinderen daarmee, echt schatjes.

Volgens mij heeft mijn gezin geen vader want heb hem nog niet gezien maar er zit wel een man in de keuken maar die lijkt mij te jong.

Geschreven door Nikki Lancel.

Reacties

Reacties

Monica en Jan

O, Nikki toch,
Je moet columniste worden maar dan voor een humoristisch blad.
We genieten echt zo van je verhalen, We zien uit naar het volgend hoofdstuk.

Liefs van ons, xjes

Dewi

Leuk verhaal meid!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!