nicaraguazoetermeer.reismee.nl

24 februari 2011 verslag van Yvette

Vandaag was ik om 6 uur wakker. Toen ik wakker was ging ik mij omkleden.

Na het aankleden ging ik naar buiten om te eten ik kreeg een soort biscuitje met koffie.

Na het ontbijt ging ik met de kindjes kleuren, want gister had ik ze kleurtjes gegeven.

Ze boden om het uur eten aan maar ik had weinig honger.

Nadat ik met de kindjes had gekleurd ging ik helpen bij het kraamje, daar verkochten ze snoepjes en watermeloen en bananen,

Toen kwamen Nolan, Anoeschka en Vincent met hun jongens om te gaan bidden in de kerk. Ik ben mee gegaan om te kijken hoe het daar gaat in de kerk. Het was erg apart want ze gingen dansen zingen en bidden. De kerkdienst duurde 2 uur en na de kerkdienst kwamen Mandy, Daphne en Nikki ook met hun jongens.

Daarna zijn we met z'n allen naar de school gegaan. Tegenover de school hebben we wat gegeten. Daarna zijn we met 2 paarden en 1 moter naar een meer wezen kijken en sommige zijn gaan zwemmen. Op weg terug naar school hebben we allemaal paard gereden.

Toen ik weer bij het huisje was ging ik meteen weer eten, het eten was een soort bami met rijst met bananen. Daarna ging ik met ze een film kijken en ik heb ze wat Nederlandse woordjes geleerd.

Na de film ging ik naar bed want we moesten de volgende dag weer vroeg op.

Geschreven door Yvette Kreffer.

Reacties

Reacties

Louise (zus van Yvette)

leuk om je verslag te lezen! kon je de Spaanse film wel een beetje begrijpen?

Patricia (Tante van Yvette)

Bami ??? Filmpje kijken dit is geen rimboe... dit is gewoon bankzaken in zoetermeer met de afhaal chinees en een filmpje.

Veel plezier nog maak er een feestje van... leuk om je verhaal te lezen

Dikke kus van ons

Martine, Pierre & Louise

Zo Yvet...niet zo'n honger !! En koffie drinken ???

Volgens mij hebben jullie al heel wat kerken bezocht !

En lees dat je paard hebt gereden ?? Leuk hoor kon jij gelijk vertellen over de paarden van opa !
Vroeg uit de veren maar volgens mij ook vroeg naar bed !

En wat een leuke foto's van het huisje en de keuken.

Fijn om de kinderen gelukkig te maken met je potloden
en de balonnen. En goed om te horen dat die mensen
zo lief voor jullie zijn geweest een ervaring om niet
snel te vergeten.

Dikke X van ons allemaal

Saskia

Hoi Yvet,

wat leuk om te lezen dat jij de kinderen Nederlands hebt geleerd, hebben ze jou ook nog nieuwe Spaanse woordjes geleerd?
Leuk dat jullie hebben paardgereden!
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij jouw vader en moeder. Onze keuken thuis ziet er ongeveer net zo uit als de keuken op de foto in Nicaragua, haha...
tot gauw!!
hele dikke kus van Rob, Saskia, Celine en Daniëlle

Anneke

Hoi Yvet,
Leuk verslag...en 2 uur in de kerk gezeten, nou nou...
hier hebben we twee dagen heel veel regen gehad, echt ongezellig weer, hoop dat het bij jouw beter is.
Dikke X van ons allemaal

laura van embden

heeyy yvet
leuk verhaaltjee!!
en sinds wanneer drink jij koffie?? ahhaha
nog heel veel plezier!!

en leuk dat ze zo blij zijn met de spulletjes!

xx laura(L)

Nikki,noortje,niesje

Hallo,
Jij krijgt lekker te eten bami/rijst en banaan!
En koffie dat drink je nooit!
Je ziet er wel goed uit,ik hoorde dat het ook goed met je gaat want je moeder had effe gebeld.Dat vonden we allemaal wel prettig want we denken veel aan je in dat verre land.Nikki vraagd;was het paardrijde leuk? waren de paarde leuk en lief? Er zit geen deur in het huisje is daar koud? Waar is de wc? Heb daar een douche?Ben jij ook wezen zwemmen in dat mooie meer?Zijn de mensen lief voor je? Gingen ze veel aan je haren zitten,ben je al bruin geworden? Zitten er spinnen? We wachten in spanning op de fotoos als je terug ben.Ik heb zoveel te vragen en ik mis je enorm(noortje en niesje ook) Hele dikke kuf met armen om je heen van ons.
Veel plezier nog.

Claudia

Hoi Yvette,

Wat zal dat weer tegen vallen om naar het koude kikkerlandje terug te gaan. Want volgens mij heb je het wel reuze naar je zin....

Koffie drinken met biscuit? Ze hebben er vast geen brood s'morgens vroeg. Dus je moet wat?
Maar het avond eten, daar heb je tenminste wat aan.

Hebben jullie ook gezwommen met de paarden?

Nog heel veel plezier met zijn allen, en we wachten met smart op al je mooie verhalen. We willen alles weten over alle ongedierten, insecten en de wilde dieren.

Lieve groetjes van Claudia Frank Lisanne en Jorn xxxx

Matty

Hallo Yvette,
Wat een leuke verhalen allemaal en wat een prachtige foto's! En dan zo'n heerlijk zwembad waar je lekker een bommetje in kunt maken.......... Hebben jullie nog grote spinnen ofzo gezien? Moet je meenemen voor je moeder, vind ze echt heel leuk...hahaha...
Veel plezier nog en tot snel in Zoetermeer.........het is hier nu rond het vriespunt dus kleed je maar lekker warm aan als je zondag thuis komt. Dikke kus XXXXXX
ADIOS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!