nicaraguazoetermeer.reismee.nl

26 februari 2011 verslag van Nolan

26-02-20011

Vandaag stond ik weer eens op om half 5, ik werd wakker gemaakt door de twee broers van Miguel: ik snel mijn bed uit en mijn spullen pakken voor de dag, daarna heb ik een bakkie koffie gedronken en natuurlijk koekjes als ontbijt. We liepen richting Vincent zijn huis en kwamen hem al tegen met Miguel en Joseline. Dat was raar want Joseline zou mij wakker maken enzo, maar die liep even mee om gedag te zeggen en toen ging ze weer weg naar haar vriendje, maar dat maakt allemaal niet uit. Vervolgens waren we ook veel te vroeg en moesten bijna 40 miuten wachten op de bus. Met de bus kwamen we met Sander, zijn broertjes en Anoeshka er in aan op de school, waar de computers van La Cuculmeca aan kwamen voor de school in Mantocal. Na en paar potjes voetbal spelen met de boeren gingen we de bus in riching het natuur reservaat. We moesten twee en een half uur rijden met de bus, maar het was erg gezellig. Sander en ik natuurlijk met onze: 'oh yeah! wake up!' (onze yell) bleef natuurlijk iedereen wakker. Nikki was aan de diarree dus die voelde zich ook niet zo goed en was niet goed gehumeurd. De reis verliep goed en we kwamen ergens op een berg aan met de bus daar gingen we even zitten om wat te eten. Daarna gingen we lopen richting het reservaat waar apen, tijgers en kleine beren zouden zijn, maar toen we er eenmaal waren waar de dieren zaten, was het er modderig en werden we erg vies. Nikki wilde niet verder, waardoor dhr. de Bruijn ook bleef. Wij heben allemaal super veel moeite moeten doen om naar een open plek te gaan, daar aangekomen besloot de gids om terug te gaan naar Nikki en dhr.de Bruyn om daarna een makkelijkere weg te nemen, maar onderweg zagen de gidsen apen en gingen we plotseling dwars door de bush bush, wat niet makkelijk was want er lag veel modder. Het regende en er waren veel hekken met prikkendraad, dus iedereen ging maar terug op zijn eigen manier door die modderpoel. Toen er een aantal beneden waren bleek dat dhr. van Poelgeest, Yvette en een paar anderen zoek waren. De gids wist niet waar ze waren en liet ons met de anderen gids verder terug gaan. Later bleken de andere vlak bij de apen te zijn geweest (zie foto's). Uiteindelijk was iedereen weer terug bij het huisje en iedereen was erg vies. Daar hebben we nog wat gegeten en daarna weer terug de bus in. Tijdens de terugreis was het nog veel leuker achterin. Het was het erg gezellig met de boeren. Teruggekomen bij het huisje moest ik mijn spullen pakken, want ik ging bij Vincent slapen. Waarom weet ik niet, maar goed. Toen ik daar aan kwam was er een soort van afscheidsfeestje. Het was erg leuk met de gitaren (zie foto's), daarna naar bed en dit dagverslag maken.

The End

Gemaakt door: Nolan Blair

Reacties

Reacties

Karin, Adem en Berfin ( fam. van Nolan)

Echt super Nolan! tja hoe zit dat nu eogenlijk met jouw boerenfamilie? Hoe bevallen de boene met rijst? Daar heb ik je nog niet over gehoord. We missen je en kijken uit naar zondag! Maak vooral veel foto's!

Carla(tante Mandy(

hallo allemaal wat een leuke foto,s allemaal en wat ziet het er mooi uit....als ik het zo zie viel het niet mee in de jungel maar jullie hebben weer genoeg gezien.
nou mandy de familie zit versprijt hoor in de wereld jij in nicaragua,tim in spanje en je ouders en jordy in parijs hahahaha en jullie heben het allemaal super naar jullie zin.
zie je met je armen in je zij staan had je het warm maar het zal wel heel leuk zijn.heb je geprobeerd te bellen maar je mob stond uit probeer het wel weer een keer.
geniet nog lekker meid samen met je vrienden loe you xxxx

Carla(tante Mandy(

PS: mandy je moeder heeft haar laptop meegenomen dus kan je volgen en lezen xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!