nicaraguazoetermeer.reismee.nl

28 februari 2011

Maandag 28 februari

We werden om 6 uur wakker.

Nolan en ik hadden zin om nog een laatste rondje te lopen/joggen in Jinotega.

Dus na het in pakken van onze koffers gingen we weg.

Om 8 uur gingen we eten in La Cuculmeca: onze laatste ochtend maal en zo als gewoonlijk was het weer een groot succes.

Na het eten hadden we nog een lekker pakketje koekjes voor de kokkin. Ze zij dat ze die wel lustte!

Na onze koffers in de bus te hebben geladen waarmee we naar San Juan del Sur gingen en na te hebben gewacht op de rekening van la Cuculmeca, konden we eindelijk weg. Het was totaal 6 uur rijden, maar we hadden ook nog een stop bij een markt in Masaya van 1 uur. Daar is de tolk naar huis toe gegaan en wij zijn de overdekte markt in gegaan, daar hadden we allemaal een souvenir (een leuk t-shirtje) gekocht (ik en Nolan bleken helaas een dames shirtje te hebben gekocht!). Nolan had ook nog een stalen ring gekocht. Dus totaal waren we 7 uur onderweg. Maar toen we ook eindelijk aan kwamen bij het hostel waar we moesten wezen, bleek het vol te zijn. Dus zijn we naar een ander hostel om de hoek gegaan. We hadden de koffers in onze kamers nog niet liggen of we zaten al lekker in het zwembad om 17.30 uur. in het hotel hebben we 3 kamers. De kamers zijn verdeeld in: Anya, Ton, Percy en Nikki. De 2de kamer is verdeeld onder Vincent(1 persoonsbed), Nolan en Sander die samen in een 2 persoonsbed liggen en de 3de kamer is verdeeld onder Mandy, Anoeschka, Daphne en Yvette. Na enkele uren zwemmen werd het toch tijd voor een grote maaltijd in een goed restaurant. Na het eten even langs het strand gewandeld, waar we allemaal leuke krabbetjes zagen lopen, en maar weer gauw terug het zwembad in. Nu is het 23.11 uur en iedereen is gedoucht en nu even aan het praten en dadelijk naar bed.

Maar het hotel is topppppppp.

Gemaakt door: Sander