nicaraguazoetermeer.reismee.nl

1 maart 2011

1 maart 2011

We stonden vandaag om 8 uur op.

Na een lekker ontbijt die voor de meeste bestond uit brood met fruit of ei mochten we zelf weten wat we gingen doen.

De kinderen gingen met zijn allen naar het strand en de docenten bleven lekker bij het zwembad zitten.

Om 10 uur was iedereen weer bij het zwembad, want iedereen had last van het zand en de wind op het strand.

Na een paar keer de bal over gegooid te hebben en in de zon te hebben gelegen gingen we om 1 uur bij een restaurant aan het strand even lekker wat eten.

Daarna stond er op het programma een tocht naar een beeld van Jezus Christus op de berg, die wij dus gingen beklimmen.

Na eerst 3 keer door de beveiliging te zijn geweest, moesten we een steile heuvel op (een van de buiten categorie), het was erg pittig en heel warm, maar het uitzicht was heel mooi en daar hebben we dan ook een tijdje van genoten.

We gingen langs het strand weer terug naar het restaurant, waar we eerder vandaag hebben gegeten.

De mannen met Nikki en Daphne hebben een lekkere duik in de zee genomen en mevrouw Bento da Silva, Anoeschka, Mandy en Yvette gingen kijken voor leuke jurkjes of kleding, maar zijn uiteindelijk niet geslaagd.

Om 6 uur hebben we naar de zonsondergang gekeken en nog even wat gedronken (waar wij een Vlaamse mevrouw tegen kwamen, die hier wilde gaan wonen) en zijn wij terug gegaan naar het hostel.

Een paar van ons hebben we nog gezwommen en we hebben allemaal heerlijk gedoucht.

Om 10 uur zijn we wat gaan eten en daarna lekker naar ons bed gegaan. Morgen gaan we naar Granada, dus we moeten goed uitgerust zijn.

Tot morgen

Mandy de Moed

Mandy (oma)

Wat een leuk bericht .gaat nu beter met jullie .dan bij het logeren bij boeren fam .maar je zult er toch iets van geleerd hebben .Denk dat ieder een zijn moeilijke momenten heeft .maar dat is heel normaal.
Nu weer als vrienden groep op trekken .Fijn dat de leiding jullie zo goed op vangen
(moet de leiding ook wel eens opgevangen worden??of zijn dat bikkels die wat gewend zijn
het is hier nu 13.30 uur .bij jullie 6 uur .dus nog even ,komt er weer een mooi avontuur aan .geniet er van
Doe de groep de groetjes .
Jij een dikke knuffel van Oma Opa .
xxxxxx

jose

wauw en nog eens wauw
dat ziet er wel heel leuk uit.wat een contrast met vorige week,nou jullie hebben het verdient hoor!
mandy,veel knuffels van ons en vooral van jordy,en ge groetjes van doornroosje uit disney!
have fun

Oma Cora

Prachtige dingen maken jullie mee !alleen op het strand
was veel waaiend zand. hoe was Granada?
dikke kus Nolan van Opa en Oma