nicaraguazoetermeer.reismee.nl

2 maart 2011

Woensdag 2 maart

In de ochtend zijn we iets later opgestaan, we moesten nog opschieten om op tijd te ontbijten, om 7:45 waren wij aan het ontbijt. We hebben gegeten en toen moesten we inpakken, vandaag gingen we naar Granada. Het was niet zolang rijden met een eigen pickup die we de dag daarvoor hadden gehuurd bij het hotel. Na het opruimen en inpakken wilden we gaan zwemmen maar ze waren het zwembad aan het schoonmaken. Sander en ik (Vincent) gingen toen eerst nog maar door de stad wandelen en hebben nog een terrasje gepakt. Wij kwamen terug en toen was de mededeling er dat het zwembad vandaag niet kon worden gebruikt. Ik denk dat het zwembad niet goed op berekend was dat we er gister met zoveel in gingen zwemmen. Toen kwamen de docenten terug, die hebben besloten dat we om 11uur weg zouden rijden. De pickup werd gestart en Nolan, ik en Sander hebben alles ingeladen. Anya, Ton, Yvette, Nikki gingen in de pickup op de stoelen. Nolan, Sander, Anouschka, Daphne, Mandy en Percy in de pickupbak, tussen de tassen, de zijkanten van de pickup zaten zij prima. Het was de beste pickup tot nu toe. Eerst gestopt bij een meer en even foto's gemaakt van de twee vulkanen die een eiiland vormden. Daarna doorgereden, het schoot lekker op want de chauffeur reed lekker door. Toen werden we aangehouden door de politie omdat ik op de zijkant van de laadbak zat, dat mocht niet i.v.m tegemoet komende auto's, want we reden over de hoofdweg (2 baans weg van asfalt). Geen boete gelukkig maar ik moest wel in de bak gaan zitten. Toen we Granada binnen reden konden we weer lekker zitten, en even gezellig door de stad gereden waarna wij bij het hostel aangekwamen (La Siësta) en alles uitgeladen hebben toen hadden we een uurtje vrij. Later de stad in om een broodje te eten. Nadat we dat gedaan hadden mochten we vrij door de stad. Sander en ik zijn eerst naar de supermarkt en naar een uitzichtpunt vanuit de toren van een kerk naar de Kathedraal. Foto's gemaakt en naar het hostel terug. Daar hebben we nog even gezellig gezeten. 's avonds om 9 uur uiteten gegaan. Toen zijn we gaan slapen, tot morgen

Groet,

Vincent

Reacties

Reacties

Karin (moeder van Vincent)

Fijn om je verhaal te lezen! Vandaag heel veel plezier bij jullie laatste dag in Granada. Ik ga zo weer ruiten krabben .... we nemen zondag warme kleren voor je mee als we je komen halen!

Monica(moeder van Nikki)

He daar,

Leuk om te lezen en zien dat jullie het naar jullie zin hebben.
Ga zo ook maar ff ruiten krabben, het is best koud hier.
Als ik jullie dan zo in die heerlijke warmte zie, hoop ik dat het hier maar snel zomer wordt.

PS: Nikki ik had wat op je hyves gezet, maar het internet en foon doen het weer na een vervelende storing.
We zijn er weer, ik hoop dat je je hyves nog ff leest!
Weet k welke Gate ik je op moet halen zondag!
Maak nog ff plezier, Liefs van ons xjes

Enne van Poelgeest

Hallo allemaal,
We komen je zondag ophalen, bereid je maar voor tis hier echt een stuk kouder!!!!
Wat een mooie foto's en wat ben je vreselijk bruin geworden, leuk om die verslagen te lezen!
Groetjes Enne (moeder van Percy)

moeder Anoes

Wat een bruin koppie en een tandpasta smile heb je in die pickup? Hier kan je zondag flink gaan bibberen. Er zijn heel wat graden verschil. Het ijs zit 's ochtends op de autoruiten. We nemen je winterjas en een trui mee zondag. Maar onze knuffels zullen ook wel genoeg warmte geven.
Kus mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!