nicaraguazoetermeer.reismee.nl

Welkom op ons reislog!

Hallo, Welkom!

Op dit reislog gaan wij de komende 2weken vanaf 19feb. reislogs bijhouden met hoe en wat er gebeurt op deze reis.

Ik zal morgen nog een leuk verhaaltje posten met hoe en wat!

Groet,

Vincent

Karin van Dijk

Heel goed, ik heb de link doorgestuurd.

Giel

Nogmaals veel plezier en...... je weet het van die piloot!

Christien

Wat leuk om jullie avontuur te volgen!

Matthé

Wel álles opschrijven wat je meemaakt!
Goede reis!

Suzanne

Hallo Vincent, even voorstellen, ik ben een collega van je moeder en een "oude" vriendin van je oom Ruun. Ik vind het heel leuk om je avonturen te volgen. Ik wens je een goede reis en 2 geweldige weken.

Bram van der Weele

Hoi Vincent, fijne reis en steek er wat van op!

Dinie Wildenberg

Als oma van Mandy en de mede vrienden zou ik het heel leuk vinden jullie mails te volgen .

daphne

Het gaat super worden!
X

Oma van Mandy

Hallo vakantie gangers
nog 1dag thuis /nog een nachtje is jullie eigen bedje.
Morgen allemaal vroeg op heel vroeg zelf .probeer allemaal .lekker de nacht door tekomen ,
Verzamelen op schiphol .dan gaat het echt gebeuren afschijd nemen ,soms een traantje .Dan gaat jullie avontuur echt beginnen
Nog maals heel veel plezier. Geniet voor 100%van deze bizondere ervaring ..Ik ga nu genieten van jullie berichten Gr ,Oma van Mandy
Doei

Sara van Ree (oma van Daphne)

Wij, de opa en oma van Daphne wensen Anoeschka, Nolan, Yvette, Nikki, Mandy, Sander, Vincent en uiteraard onze Daphne een goede reis en een geweldig verblijf in Nicaragua. Ga genieten van deze bijzondere ervaring en wij kijken er naar uit om jullie belevenissen te lezen. Succes en maak er met z'n allen iets moois van!

sander

ik heb er zin in!!!!!

Erica (moeder van Daphne)

Het team was compleet en het vliegtuig is (volgens internet) om 10.00 uur vertrokken. Jullie hebben er lang naar uitgekeken en vele vrijdagmiddagen met elkaar doorgebracht als voorbereiding op deze bijzondere reis. Nu is het zover. Geniet en maak er met z’n allen wat moois van!!! Wij kijken uit naar jullie berichtjes.

Karin van Dijk (moeder van Vincent)

We zagen net op FlightAware dat jullie vertrokken zijn! Een hele goeie reis toegewenst en waarschijnlijk zien jullie de zon al boven de deken van mist die nu boven Nederland hangt.

Oma van Mandy

Ook onrustige nacht gehad .toch bezig met de kids .
Net tel.gehad van moeder van Mandy .dat alles goed is gegaan .dat het erg mee viel .met uit zwaaien .Fam .van de kinderen.die nu lekker in het vliegtuig zitten sterkte toe gewenst .

Dolf Vlek ( docent SCZ )

Zo te zien ben ik de eerste collega die een reactie plaatst. Ton, Percy , Anya en natuurlijk Anoeschka mijn mentorleerling uit 3TL heel veel plezier op deze trip. Jullie staan bij mijn favorieten, dus kijk ik elke dag even om te lezen wat jullie hebben meegemaakt.

oma van Mandy

Waar kan ik U favorieten vinden ??

jose(moeder van Mandy)

maanden naar toegeleefd en nu zijn ze er dan eindelijk!ben zo benieuwd hoe de reis verlopen is en we wachten op de eerste foto,s.
het is daar 7uur vroeger dus liggen ze nu te slapen of uit te rusten van de reis.
wel een gek idee dat ze zo ver weg is en ik dek de tafel met 1 bord te veel en bakte vanmorgen te veel broodjes,hahaha.
we houden de berichten in de gaten....
jose en de rest van het gezin.

Oma Dinie van Mandy

Hallo Yvette
Hartelijk gefeliciteerd met je ????verjaardag
Zal heel fijn feest worden .Met al de Nicaragua ganges. Maak er een bizonderfeest van.
Denk dat je zo verjaardag .zo ver weg .nooit zal vergeten
Fijne dag toegewenst

Dineke wursten

Vincent, doe je voorzichtig? Echte virussen en bacterieën zijn anders dan in mijn computer ;-))

Paul Koops

Ik denk dat er maar weinig leerlingen zo'n ervaring zullen meemaken. Mijn ervaringen op school, toen ik die leeftijd had gaan niet verder dan een dagje Antwerpen met een bezoekje aan de dierentuin. Ik wens jullie dan ook echt een onvergetelijke ervaring toe
Paul Koops

Samanthaa

yvetteee gefelliiciteerd poes met je 15e verjaardag(K)
heb veel plesier daarso en maak veel picc's
we zien je wel weer op zw
xxxxx

Robert en sabrina Alt (Anoeschka)

Hallo daar, we hopen dat het reizen is meegevallen en dat jullie al weer een beetje uitgerust zijn, zodat jullie van alles kunnen genieten. Wel stil in huis zo zonder Anoes, zij kletst namelijk volop en is het zonnetje in huis. Jullie mogen daar nu twee weken van genieten, daarna is ze weer van ons. Heel veel plezier en we wachten in spanning op de eerste berichten, we zijn erg benieuwd.
Groetjes robert en sabrina

Martine kreffer (moeder van Yvette)

Hallo allemaal,
Heb via de sms vernomen dat jullie
een goede reis hebben gehad met weinig vertragingen !
Het blijft natuurlijk een rot eind... Jullie kennismaking met de stad Jinotega zijn jullie nu aan het maken ben heel benieuwd ! Vanavond geen slingers hangen voor Yvet maar dat gaan we zeker doen als je weer thuis komt !
Wel een raar idee dat je hier nu bijna jarig bent en daar pas 7 uur later maar maak er morgen een gezellige dag van het zal in ieder geval een verjaardag zijn om nooit meer te vergeten !!!
Hoop dat jullie snel iets kunnen mailen zodat we toch een beetje op de hoogte blijven !

Groetjes Martine

Karin ( moeder van Nolan)

felicitaciones su cumpleanos Yvette!! en groetjes aan Nolan aub.

jose(moeder Mandy)

hebben een sms gekregen van Mandy;
"|ze had niet geslapen en de reis heeft 26 uur geduurd.
ze snapt niet hoe de menden zo blij zijn met een klein beetje""!ze ging eten en daarna de stad in.
toch fijn om een sms te ontvangen.
nu wachten op foto,s.

jose(moeder Mandy)

beste ouders en zus van Yvette,
we willen jullie feliciteren met de 15 de verjaardag van jullie dochter en zusje .Mandy heeft ballonen mee en zou daar een ijsje of drinken kado doen.ze maken er wel een feestje van hoor!
jullie sterkte ermee,maar deze verjaardag vergeet ze niet meer!

jose(moeder Mandy)

he feestvarken,gefeliciteerd met je 15de verjaardag en een hele bijzondere dag toegewenst.

Karin van Dijk (moeder van Vincent)

Hiep Hiep Hoera!
Yvette, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dit wordt vast een onvergetelijke verjaardag.
Een heel fijne dag toegewenst!
Karin van Dijk en Ignas Wajon

willeke (moeder van sander)

He grote vriend,alles goed daar,hier is het wel stil hoor,vergeet je niet je pillen in te nemen richelle is vanochtend ook vertrokken voor 1 week he vriend veel succes en geniet ervan he ( NEE NIKS ?) MAFKEES

karin (moeder van Nolan)

Lieve Nolan, Het staat misschien niet stoer maar toch schrijf ik dat we allemaal al missen! Hoplijk vind je het helemaal te gek in Nicaraqua en we zijn ontzettend benieuwd naar je foto's bij de koffieboer en natuurlijk alle andere dagen. Heb je Grandma Peggy nog gezien op Houston Airport? Dikke kus van Berfin en mij, en groeten van Adem. Geniet van deze ervaring schat!!

Marina Prinz

Hey collega's en beste leerlingen! Ik hoop dat jullie een goede reis achter de rug hebben i.v.m. wagenziekte :-)
Ik wens jullie aalemaal een gewelidige ervaring en natuurlijk ook veel plezier!!!
gr. Marina Prinz

decia (zusje sander)

heey broer je volderjes staan al klaar en zit je al achter de chikies aan niet doen he want je weet het maar nooit hahahaha heb je al koffie bonen geplukt ? welterusten voorstraks ik ga alfast na doei mafkees xxxxxxxx je lieve schatigge mooie zusje

Patricia Kreffer (Tante van Yvette)

Hoi Yvette

Hartelijk gefeliciteerd met je 15de verjaardag.

Een dikke kus vanuit een koud Nederland.

Patricia en Dyon

Giel

Hallo Vincent en medereizigers, wat wordt het koffiebonen of bananen plukken? Veel plezier, en kijk goed om je heen!

Monique

Hoi Yvette,

Hieperdepiep...HOERA. Van harte gefeliciteerd, dit is een verjaardag om nooit te vergeten.
groetjes Monique van Venetië

Renate Willeboer (docent SCZ)

Hieper de piep hoera voor Yvette. Een super verjaardag toegewenst daar. Hopelijk hebben ze daar ook lekkere gebakjes!!
Beste collega's, mentorleerlingen en leerlingen, heel veel plezier, veel inspiratie en mooie momenten toegewenst vanuit schoolgaand Zoetermeer.
Vele groeten, Renate Willeboer

zusje van sander

he san nou dat is tog harstikke leuk dat je het naar je zin heb ik hoop als je het leuk krijgt bij de boeren en wel lekker dat het mooi weer is zijn de zwerf honden ook lief ? gelukkig is het eten goed te eten en je heb nog wel mazzel dat je stroom heb ik mis je wel al hoor hhahahahah na doei veelpleziere verder doei xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx decia (L)

Hanny van der Hoek.

Hallo Sander en Vincent.
Het is wel stil aan de eettafel, hoor !! .
Vergeet je de ansichtkaart niet?
Nog heel veel plezier en iedereen de groetjes .
Beste collega'"s jullie ook nog een fijne tijd.
Groetjes Hanny.

clint de vader peet voor sander

hoi sander hoe is het daarzo is het mooi weer daarzo,stuur een beetje zon hier heen !!!! groetjes peet

jose

gisteravond een sms gekregen van Mandy(via ander nummer?) dat ze geen bereik had en zondagavond zou bellen!dat zal dan wel s,nachts zijn.
Het ging goed met haar maar ze miste ons ook wel een beetje!

nou,we wachten op je telefoontje schat.
nog 2 dagen en dan op naar de stranden!houd vol he!
liefs mama

sander

was echt super tof
ik zal dit nooit vergeten.
en iedereen bedankt voor de leuken berichten!!